Veel gestelde vragen (F.A.Q.)

  1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
  2. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
  3. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
  4. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
  5. Moet ik borg betalen?
  6. Hoe moet ik mij legitimeren?
  7. Hoe kan ik betalen?
  8. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?
  9. Kunnen jullie de ook spullen ook installeren/opzetten/bedienen?
  10. Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?
  11. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?
  12. Kan ik de apparatuur op zondag huren/terugbrengen?
  13. Waar kan ik de spullen komen halen?
  14. Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?
  15. Zit er bekabeling bij de apparatuur?
  16. Ik wil de apparatuur meerdere dagen huren, krijg ik dan korting?

1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
U gaat in het menu naar verhuur. Wanneer u een product wilt reserveren druk dan op HUREN. Als u alle producten heeft toegevoegd kunt u via de winkelwagen de reservering compleet maken. U ontvangt dan gelijk een email met daarin de voorlopige reservering. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen om de reservering compleet te maken.

2. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Contact opnemen kan zowel telefonisch als per email. Voor contactgegevens kijk onder contact.

3. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
U kunt altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat. Wij kunnen u helpen bij het bestellen van de juiste apparatuur.

4. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

5. Moet ik borg betalen?
Wij vragen € 150,- borg. Deze borg kan van te voren via ideal of ter plekke cash betaald worden. U tekent een contract waarin staat hoeveel borg u heeft betaald. Indien de apparatuur in goede staat terug komt, krijgt u de borg terug.

6. Hoe moet ik mij legitimeren?
U moet zich legitimeren met: een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart) en een bankafschrift niet ouder dan 14 dagen (alleen orgineel/bedragen mogen zijn afgeschermd). In geval van bedrijf of vereniging dient u tevens een uittreksel van de kamer van koophandel (niet ouder dan één jaar) te overleggen.

7. Hoe kan ik betalen?

Ideal
U kunt vooraf via ideal betalen. Wij sturen u via de email een betaal link op, die u via ideal kan betalen. ”Rental partners” kunnen achteraf op factuur betalen.

8. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?
Ja, de spullen kunnen worden bezorgd. Kijk voor de kosten hiervoor links in het menu bij bezorgen/opbouw.

9. Kunnen jullie de ook spullen installeren/opzetten/bedienen?
Ja, de spullen kunnen worden geïnstalleerd/bediend. Voor de kosten hiervan, kijk bij bezorgen/opbouw in het menu links.

10. Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?
Wij hebben een aantal goede dj’s in ons bestand. Indien u een dj wilt boeken, neem dan contact met op.

11. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?
Van te voren spreken wij tijden met u af voor het ophalen en terugbrengen.

12. Kan ik apparatuur op zondag huren/terug brengen?
Vaak zijn we op zondag gesloten.  Wilt u de apparatuur op zondag ophalen/terug brengen neem dan contact met ons op.

13. Waar kan ik de spullen komen halen?
Wij zijn gevestigd op de Herenweg 64 (unit51) in Maarssen.

14. Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?
Ja, dat kan. U dient dit van te voren door te geven. Degene die de spullen komt ophalen is er ook verantwoordelijk voor.

15. Zit er bekabeling bij de apparatuur?
Bij alle apparatuur zit bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Indien u extra kabels nodig heeft kunt u deze los bestellen.

16. Krijg ik korting als ik de apparatuur meedere dagen huur?
Voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting. Kijk voor meer informatie bij meerdaags verhuur in het menu links.